На сайт Луганської міської ради
 

Центр надання адміністративних послуг
у м. Луганську

 
Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

До уваги суб’єктів господарювання, які здійснюють дорожнє перевезення небезпечних вантажів 1-го класу небезпеки.


До уваги суб’єктів господарювання, які здійснюють дорожнє перевезення небезпечних вантажів 1-го класу небезпеки.

 

 Центр надання адміністративних послуг у м. Луганську проінформувало управління Державтоінспекції ГУМВС України у Луганській області, що тимчасово, до стабілізації ситуації у регіоні,  управлінням Державтоінспекції ГУМВС України у Луганській області призупинено прийом документів на отримання погодження дорожнього перевезення небезпечних вантажів 1-го класу небезпеки (вибухових речовин та виробів).

У зв’язку з зазначеним, прийом документів на отримання погодження дорожнього перевезення небезпечних вантажів 1-го класу небезпеки (вибухових речовин та виробів) державними адміністраторами Центру надання адміністративних послугу м. Луганську також тимчасово призупинено.

 

Центр предоставления административных услуг в городе Луганске работает в штатном режиме!

 

Центр предоставления административных услуг

в городе Луганске работает в штатном режиме!

 

Не смотря на сложную ситуацию, которая сложилась в городе, Центр предоставления административных услуг в г. Луганске работает в штатном режиме.

 

04.06.2014 года в Центр предоставления административных услуг у г. Луганске  обратилось 371 заявитель, из них по вопросам выдачи паспортов – 107 заявителей,  по вопросам государственной регистрации - 94 заявителя, по вопросам архитектуры и землепользования - 33 заявителя, получения документов разрешительного характера  - 35 заявителей,  по другим вопросам – 58 заявителей, а также подано 44 письменных обращений граждан и юридических лиц. Также в Центр на горячую линию поступило более 150 звонков, по вопросам, связанным с работой Центра и города. 

 

За май 2014 года в Центр обратилось более 7,5 тысяч заявителей и принято более 766 письменных обращений граждан и юридических лиц. Да, это немного меньше чем в среднем за месяц (более 10 тысяч заявителей обращаются в Центр), но исполнительные органы Луганского городского совета и территориальные органы центральных органов исполнительной власти продолжают работу и прикладывают все усилия для качественного предоставления административных услуг гражданам.

 

Все документы рассматриваются и выдаются заявителям в сроки, установленные законодательством.

Департамент Луганского городского совета по ворсам регуляторной политики и предпринимательств.

УВАГА! ТИМЧАСОВО ЗМІНЕНО ГРАФІК РОБОТИ ЦЕНТРУ!

 

Приймаючи до уваги напружену ситуацію яка склалась на сьогодні в місті Луганську, в графік роботи Центру надання адміністративних послуг у м. Луганську внесено тимчасові зміни.

З 15.05.2014 року по 01.07.2014 року Центр надання адміністративних послуг у м. Луганську працює за наступним графіком:


Понеділок:    з 9.00 до 18.00

Вівторок:      з 8.00 до 18.00

Середа:        з 9.00 до 18.00

Четвер:        з 8.00 до 18.00

П’ятниця:     з 8.45 до 15.45

Субота:        з 8.00 до 15.00

Неділя:         вихідний


 

29-30 травня 2014 року у Києві відбулася робоча нарада на тему: «Розробка механізмів реалізації рішення Уряду щодо надання послуг Укрдержреєстру, Державної міграційної служби та Держземагенства через центри надання адміністративних послуг».

 

29-30 травня 2014 року у Києві відбулася робоча нарада на тему: «Розробка механізмів реалізації рішення Уряду щодо надання послуг Укрдержреєстру, Державної міграційної служби та Держземагенства через  центри надання адміністративних послуг».

Захід було ініційовано та організовано Центром політико-правових реформ спільно з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, у зв’язку з прийняттям 16 травня 2014 року Розпорядження Кабінету Міністрів України №523, яким затверджено Перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, що надаються через центри надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП).

Участь у робочій нараді взяли: представники міністерств та інших центральних органів виконавчої влади: Мінрегіонбуду (Радник Віце-прем’єр-міністра – Міністра регіонального розвитку  Олександр Саєнко), Мінекономрозвитку (керівник Управління адміністративних послуг Ігор Бондар), Мін’юсту (головний спеціаліст Управління конституційного та адміністративного законодавства Ярослава Кагляк); Державної міграційної служби (Заступник Голови Тетяна Нікітіна та Директор департаменту управління справами та регіонального розвитку Сергій Дехтяренко), Укрдержреєстру (Перший заступник Голови Олена Ференс, начальник Департаменту реєстрації речових прав на нерухоме майно Анатолій Лещенко, керівник Реєстраційної служби міста Києва Андрій Янчук),  Держземагенства (Перший заступник Голови Артем Кадомський, начальник управління справами Валерій Клебан, заступник Директора Департаменту Державного земельного кадастру Олексій Ілєнко), представники центрів надання адміністративних послуг з Вінниці (керівник ЦНАП Євген Іщук), міста Києва (керівник ЦНАП Наталія Шамрай та її заступниця Наталія Ткач), Солом’янської райдержадміністрації у м. Києві (керуючий справами РДА Петро Макаренко), Луганська (заступниця керівника ЦНАП Марина Маценко), Луцька (керівниця ЦНАП Леся Карп’як),  Миргорода (керівниця ЦНАП Оксана Коротіна), Харкова (керівниця ЦНАП Ірина Синицька), а також експерти неурядових організацій, зокрема, Центру політико-правових реформ (Віктор Тимощук та Надія Добрянська), Центру досліджень місцевого самоврядування (Ігор Бригілевич).

Під час заходу було визначено та обговорено можливі перешкоди у впровадженні відповідного рішення Уряду щодо кожної з груп послуг.

За результатами наради Центром політико-правових реформ буде підготовлено Звіт з детальним викладом відповідних проблем (перешкод / ризиків) та пропозиціями щодо шляхів їх вирішення. На основі Звіту буде сформовано проект Плану заходів,  запропонований для схвалення відповідними міністерствами та / або Урядом.

 

http://www.pravo.org.ua/publichna-administratsiia/2011-07-20-17-42-30/1699-ekspertna-zustrich-shchodo-detsentralizatsii-naipopuliarnishykh-administratyvnykh-posluh.html

Для підприємців, які займаються паралельним виробництвом органічної та традиційної продукції, розробили нові правила

Ініціативу затвердження детальних правил паралельного виробництва органічної та неорганічної продукції рослинництва та тваринництва у Держпідприємництві вважають доцільною

Скасовується обов’язковість нотаріального засвідчення вірності копій близько 15-ти документів

13 травня 2014 року парламентарії прийняли Закон (реєстраційний номер законопроекту 4582), яким вносяться зміни до деяких законодавчих актів України щодо засвідчення вірності копій документів

 

Прийнятий Закон передбачає розширення переліку випадків засвідчення вірності копій (фотокопій) документів і виписок з них, справжності підпису на документах не лише нотаріально, а й посадовими особами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій тощо.

 

Закон скасовує обов’язок нотаріального засвідчення вірності копій близько 15-ти документів, що використовуються у цивільних та господарських відносинах (наприклад, копія виданої заявнику ліцензії на відповідний вид діяльності, копії установчих документів фізичних або юридичних осіб, які бажають зареєструвалися як учасники аукціону, конкурсу; копія ліцензії на право надання послуг з перевезення пасажирів).

 

При цьому, можливість засвідчення копій документів нотаріусом не відміняється.

 

 

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=4582&skl=8

 

Інформація з сайту Держпідприємництва


 

Центр надання адміністративних послуг у м. Луганську
2011-2013 рік